ILLATOKKAL VALÓ TALÁLKOZÁSOM

2021.11.01

Van egy pont az életünkben, amikor úgy döntünk, hogy valamit másként szeretnénk csinálni. Egészségesebben, vidámabban, felszabadultabban... Nálam ez a pont akkor volt, amikor az érzelmi világomat szerettem volna megváltoztatni, javítani. Pár éve csodálatos 3 napot töltöttem egy női körben, ahol először hallottam úgy IGAZÁN az illóolajakról, hogy mégis mi mindenre, milyen fantasztikus használhatóak, hogy mennyi mindenben lehetnek a segítségünkre, hogyha kérjük őket --> azaz használni kezdjük. 

Az érzelmeimre kerestem megoldást és olyan csodákat tapasztaltam, amiket remélni sem tudtam volna. Nem ennél ragadtam le, de ez volt az, ami elindított ezen az úton. Aztán jött egy másik és végül megtaláltam vagyis ő talált meg engem. És tudtam, hogy ez AZ a Cég és olajak, amiket használni és alkalmazni fogok, még nagyon sokáig és minden formában szeretném beépíteni az életembe és a családoméba.

Számomra ez a rengeteg keverék olaj, amik sokszor tizen, huszon féle illóolajból állnak, amiket egyenként be sem tudnék szerezni, mert némelyik annyira ritka és különleges és különben is egy vagyon lenne ezeket egyesével megvenni. Fantasztikusnak tartom, hogy olyan típusú kombinációkat készítettek nekünk, amik számomra nagyon fontos helyzetekben és érzelmekben lehetnek a segítségünkre. Olyan emberi érzéseket támogathatok velük, amik nem mindig jönnek maguktól, amikor kicsit szomorkásabb vagyok, akkor imádom, hogy belélegzem és érzem a jótékony hatásukat. 

Az öröm a hála a megvilágosodás a földelés a felébredés az elengedés... mind, mind olyan téma, ami mindenkit érint. Van, amikor a csakrák szerinti olajakat használom, van amikor a női minőségeimet támogatom velük, annyiféleképpen lehet velük kapcsolódni, hogy igazából a napjaink, életünk részévé válnak észrevétlenül, hozzánk nőnek, mert akarva, akaratlanul szaglásszuk őket.


Hasonló témában, itt olvashatsz  HARMÓNIÁBAN

   INSTAGRAM    

Ha szereted a lélekemelő gondolatokat, az otthon dekorálást, a növényeket és igazából a napi történéseket, akkor kövesd az oldalam

     Alkotásaim      Instagram      Kapcsolat                      

© 2021 Szeretettel készítve

Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el